Chwila zapomnienia

Ćwiczenia, dzięki którym Wasze łóżko zapłonie

Ćwiczenia to doskonała metoda nie tylko na poprawę zdrowia, samopoczucia, ale także na zwiększenie naszych umiejętności w sypialni.

 

Podobnie jak sportowiec, który ciężko pracuje chcąc osiągnąć szczyt swoich umiejętności, odpowiednio zaplanowane i regularne treningi pozwolą Ci stać się lepszym kochankiem. Nad czym, drogi czytelniku i droga czytelniczko, powinniście się skupić, by mieć seks na złoty medal? Mamy dla Was specjalnie przygotowaną listę ćwiczeń, wykonując które wzmocnicie te partie ciała, które są bezpośrednio zaangażowane podczas stosunku. Gotowi? Zaczynamy!

pompki - znane ćwiczenia
Pompki to świetny sposób na wzmocnienie tych partii mięśni, których używamy podczas stosunku. (fot.: Barney Moss / Flickr.com)

Ramiona i barki

Obszary te bardzo intensywnie pracują podczas romantycznych uniesień, to jasne, dlatego utrzymywanie ich w dobrej kondycji jest również kluczem do bycia świetnym w łóżku. Jakie ćwiczenia powinno się zaplanować, by mieć silne ramiona i barki? Jeśli nie posiadasz obciążeń, najlepsze będą stare i dobrze znane wszystkim pompki. Jeśli jesteś dopiero na początku swojej drogi do bycia fit, zamiast pompek spróbuj wyciskania przy ścianie, czyli po prostu „pompek na stojąco”, opierając się o ścianę. Po jakimś czasie, gdy ćwiczenie to przestanie sprawiać Ci większy problem, możesz wejść na wyższy poziom zaawansowania i zacząć robić pompki na kolanach, z nogami uniesionymi do góry. To już tylko krok od trudniejszego ćwiczenia, czyli tradycyjnych pompek.

ABS i core, czyli ćwiczenia mięśni głębokich

Bez względu na to, jaka jest Twoja ulubiona pozycja seksualna, ćwiczenie mięśni głębokich (czyli tych które utrzymują i stabilizują nasze ciało) sprawi, że Twoje zdolności w sypialni będą większe. Jak o nie zadbać? Na przykład robiąc niezastąpione, dobrze wszystkim znane brzuszki, lub (co szczególnie docenią miłośnicy jogi) plank, czyli popularna „deska” lub, bardziej techniczne rzecz biorąc: podpór przodem na przedramionach. To proste, ale wcale nie takie łatwe do wykonania – żeby wykonać plank, należy położyć się na ziemi i unieść ciało, podpierając się na łokciach, rozstawionych na wysokości barków. Pamiętajcie, że niezwykle ważne w tym ćwiczeniu jest utrzymanie prostej sylwetki.

Ćwiczenia cardio, czyli wytrzymałość

Niezwykle ważne zarówno w, jak i poza sypialnią – ćwiczenia cardio podnoszą wytrzymałość i pomagają odpowiednio dotlenić organizm. Jakie ćwiczenia będą odpowiednie? Najlepsze będą takie, które zmuszą Twoje serce do wytężonej pracy i które będziesz chętnie wykonywać przez pół godziny bez przerwy, pięć razy w tygodniu. Może to być rowerek, zarówno tradycyjny jak i stacjonarny, może to być bieganie, pływanie lub ekscytująca sesja treningowa z partnerką lub partnerem. Wybór należy do Ciebie!

Rozciąganie

Elastyczność mięśni to cecha świetnego kochanka. Może to zabrzmi głupio, ale rozciąganie przed stosunkiem sprawia istotną różnicę w odczuwaniu. Rozgrzanie i rozciągnięcie mięśni zanim znajdziemy się w intymnej sytuacji sprawi, że będziesz w stanie dłużej utrzymać się w trudniejszej pozycji, nie narażając się jednocześnie na bolesne skurcze mięśni.

Pamiętajcie – żeby ćwiczenia miały sens, muszą być wykonywane regularnie. Życzymy silnej woli!


Na podstawie: Kathy Thorn dla LELO

Zdjęcie główne: BEST WESTERN PLUS Hotel Cantur / Flickr.com