CENNIK DOSTAW

 

Zamówienia powyżej 350 zł brutto wysyłane są kurierem DHL bezpłatnie a powyżej 250 zł brutto Paczkomatami.

Koszt dostawy:

11,00 zł - Paczkomaty InPost
15,00 zł - Kurier DHL (zamówienie przedpłacone - dostawa do godz. 17:00 następnego dnia roboczego)
17,99 zł - Przesyłka priorytetowa Poczta Polska (zamówienie opłacone przez przelew lub kartę)

18,00 zł - Kurier DHL za pobraniem (dostawa do godz. 17:00 następnego dnia roboczego)
22,14 zł - Przesyłka pobraniowa Poczta Polska (płatność gotówką przy odbiorze)


Uwaga: Zastrzeżenie godziny dostawy (np. na godz. 11:00 i in.) przez firmy kurierskie jest dodatkowo płatne. Koszty ustalamy z uwzględnieniem tabel opłat i prowizji firm kurierskich i wynoszą orientacyjnie od 40,00 do 60,00 zł .

INNE INFORMACJE O WARUNKACH DOSTAWY

Opakowanie przesyłki:

Mając na uwadze dyskrecję, zamówiony towar dostarczany jest w twardym kartonie, który jest zabezpieczony przed otwarciem przez osoby niepowołane mocną taśmą klejącą. Zawartość przesyłki zostaje odpowiednio zabezpieczona. Na tak przygotowanej paczce naklejony zostaje list przewozowy z adresem odbiorcy. Przesyłki o niewielkich gabarytach wysyłane są w kopertach bąbelkowych zabezpieczonych w podobny sposób. Na paczkach nie umieszczamy żadnych dodatkowych napisów prócz tych wymaganych przez firmy dostawcze (Poczta Polska i kurierzy).

Wygląd przesyłki:

Sposoby dostarczenia przesyłki - w chwili obecnej istnieją następujące sposoby dostarczenia przesyłki:

Paczka priorytetowa i paczka priorytetowa pobraniowa - usługi realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Termin dostarczenia przesyłki jest określony przez Pocztę Polską i na ogół wynosi jeden dzień roboczy. Przesyłka zostaje dostarczona bezpośrednio pod wskazany adres. W przypadku, kiedy listonosz nie zastanie adresata, pozostawia awizo. W przypadku wyboru opcji "Gotówka przy odbiorze", klient zobowiązany jest opłacić wartość zamówienia. Pozostawione awizo pod nieobecność adresata oznacza, że przesyłka oczekuje na odbiór w macierzystym oddziale Poczty Polskiej. Nieodebrana przesyłka w ciągu 14 dni od pierwszego awizo zostaje odesłana z powrotem do sklepu i może generować dodatkowe koszty dla zamawiającego.

 

Poste Restante (paczka priorytetowa) - usługa ta gwarantuje maksimum dyskrecji i jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej. Termin dostarczenia przesyłki jest określony przez Pocztę Polską i na ogół wynosi jeden dzień roboczy. Przesyłka zostaje dostarczona do wskazanego Urzędu Pocztowego, w którym oczekuje na odbiór przez Klienta. Poczta w żaden sposób nie informuje o dostarczeniu przesyłki, ani nie pozostawia awizo. Przesyłka jest do odbioru we wskazanym przez klienta Urzędzie Pocztowym legitymując się dowodem tożsamości. Informacja o nadaniu przesyłki zostaje przekazana przez Sklep w dniu wysyłki. Wybierając tę opcję doręczenia przesyłki, prosimy o zamieszczenie życzenia o nadaniu na Poste Restante w polu komentarza wraz podaniem imienia, nazwiska, kodu pocztowego i numeru Urzędu Pocztowego, w którym przesyłka ma być pozostawiona. Z tej formy doręczenia skorzystać mogą jedynie Klienci korzystający z zapłaty kartą płatniczą lub przelewem bankowym.

Przesyłka kurierska i Przesyłka kurierska pobraniowa – usługi realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej na terenie całego kraju. Dla zamówień złożonych przed godziną 14 i opłaconych z góry przez system transakcyjny lub przelewem bezpośrednim (liczy się data zaksięgowania wpłaty) lub za pobraniem. Przesyłka dostarczana jest następnego dnia roboczego (standard doręczenia: do godz. 17:00).

Odbiór osobisty w siedzibie sklepu - Secret Place ul. Prosta 2/14 00-850 Warszawa, Godziny otwarcia: Pon. - Sob. 12:00 - 20:00.

UWAGA: Jeżeli przesyłka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej nie trafi do Ciebie w podanym wyżej terminie, to sprawdź w swoim urzędzie pocztowym czy już tam na Ciebie nie czeka. Może się np. zdarzyć, że zaginęło awizo, a przesyłka czeka na odbiór.

 

Wysyłka poza granice Polski (na teren UE) - Salon Secret Place realizuje wysyłkę poza granicę Polski koszystając z systemu Poczty Polskiej S.A. oraz dostępnych usług kurierskich.

Sklep Secret Place dokłada wszelkiej staranności w realizowaniu życzeń klientów, niemniej jednak niektórych nie jesteśmy w stanie zagwarantować. Do życzeń niestandardowych, których nie realizujemy należy prośba o nie umieszczanie na paczkach dodatkowych opisów nierespektowanych przez firmy dostarczające przesyłki, np. "Zostawić na dyżurce", "Pozostawić u sąsiada", itp. Takich opisów nie możemy stosować.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny, Gadu-Gadu lub e-mailowy.