GVibe

Sukces od pierwszego produktu

Pomysł na stworzenie Gvibe powstał w 2010 roku po wizycie z żoną w sklepie dla dorosłych, gdy założyciel zdał sobie sprawę, że wszystkie zabawki erotyczne wyglądają tak samo i wpadł na pomysł stworzenia zupełnie innej zabawki, która pomogłaby kobietom doświadczyć nowych rodzajów przyjemności. Pierwszym wynalazkiem był Gvibe. Stworzenie pierwszego prototypu produktu zajęło 8 miesięcy, a kilka miesięcy później ta prosta koncepcja przekształciła się w zaawansowany technologicznie wibrator o ergonomicznym kształcie z trzema mocnymi silnikami i ładowalną baterią zapewniającą łatwość użytkowania.

Jakość nie jakoś

Najważniejszym czynnikiem jakim kierują się twórcy marki jest oczywiście wysoka jakość. Projekt i niepowtarzalność nie mają znaczenia, gdy jakość jest niska. Przykładają dużą wagę do materiału, z którego wykonane są zabawki, wewnętrznych silników, ergonomicznego kształtu i łatwości obsługi. Głównym celem jest, aby klienci czuli się szczęśliwi po użyciu zabawek Gvibe. Cały proces badawczo-rozwojowy ma miejsce w Londynie w Wielkiej Brytanii. Każdy projekt marki jest designerski i przypomina dzieło sztuki. Elena Mirosedina, artystka erotyczna o światowej sławie, została zaproszona do stworzenia opakowań i wszystkich grafik zabawek Gvibe.

Trener personalny do spraw seksualności

Filozofią Gvibe jest tworzenie zabawek i przedmiotów przyjemności, które wcześniej nie istniały. Zespół jako pierwszy wprowadził na rynek pomysł ładowalnego pluga analnego, stworzył i opatentował materiał Bioskin, który został opracowany tak aby przypominać jaka najbardziej ludzką skórę, jest bardzo miękki, oddaje ciepło ciała i doskonale przewodzi wibracje, a także wynalazł inteligentne kulki Gejszy - Gballs, słusznie nazywane osobistym trenerem sex-fitnessu.

Flagowiec sprzedany setki tysięcy razy

Marka ma na koncie kilka bestsellerów, jednak sprzedażowym hitem okazał się być Gvibe, który cieszy się największym sukcesem sprzedażowym. 300 000 sztuk Gvibe zostało sprzedanych na całym świecie i został uznany za innowacyjny masażer doskonale dostosowany do kobiecej zmysłowości oraz wygodny, skuteczny stymulator. Ciężko uwierzyć, że początkowo firma składała się z małej grupy podobnie myślących ludzi i profesjonalistów, a obecnie Gvibe to międzynarodowy zespół, który podziela koncepcję i rozwija markę na całym świecie.

Technologiczne cudeńka marki GVIBE dostępne są na SecretPlace.pl oraz w salonach stacjonarnych.