Film, który skłonił do innowacji
W 2013 roku jeden z założycieli oglądał film z 1992 roku - "Demolition Man". W filmie jest scena, w której Sandra Bullock i Sylvester Stallone uprawiają wirtualny seks przy użyciu połączonych hełmów. Wtedy wpadł na pomysł, by urzeczywistnić koncepcję z ekranu.
Mały zespół inżynierów i kilka prototypów później potwierdziło, że taki projekt jest możliwy do wykonania. Rzeczywiście, można uprawiać seks na odległość, korzystając z internetu jako mediatora. Zespół wyruszył z Amsterdamu do USA, aby sprawdzić, czy istnieje potrzeba i zainteresowanie tego typu technologią. To był sukces, dzięki któremu narodziło się KIIROO.
Pierwszy krok w przyszłość
Pierwsze prototypy nazywały się sVir i oPue, a pierwszymi produktami były Pearl i Onyx. Onyx wszedł na rynek pod koniec 2014 roku, a Pearl na początku 2015 roku.
Gdy odległość przestaje być przeszkodą
Najważniejszą myślą przewodnią KIIRO jest ułatwienie partnerom połączenia się na odległość. Produkty są wysokiej jakości, eleganckie i innowacyjne. Każdy z nich jest wyjątkowy i ma bardzo indywidualne cechy, które odróżniają go od innych. Niektóre z produktów, takie jak OhMiBod Fuse i OhMiBod Esca2, mają na podstawie diody LED, które świecą w zależności od intensywności wibracji. Cliona i Pearl2 są wodoodporne i mają BARDZO silne wibracje. Onyx trzeciej generacji ma zupełnie inny silnik obrotowy, który porusza się góra-dół, symulując stosunek, a Titan wibruje. Dlatego każdy produkt jest wyjątkowy na swój sposób i bardzo różni się od większości konkurentów.
Najlepiej sprzedającymi się produktami KIIRO do pieszczot penisa jest seria Onyx, która cieszyła się powodzeniem od samego początku oraz OhMiBod do stymulacji pochwowej. Marka, przygotowując powstanie nowego produktu kieruje się trzema aspektami: technologią interaktywną, feedbackiem od klientów oraz ogólnym doświadczeniem w korzystaniu z produktów i usług.
Ciągły rozwój
Z biegiem lat od tworzenia interaktywnych zabawek erotycznych przeznaczonych dla związków żyjących na odległość firma rozszerzyła działalność do tworzenia interaktywnych urządzeń dla osób samotnych i par. Można teraz podłączyć urządzenia do zabawek partnerów, kamery internetowej, treści 2D i VR. Technologia została również zastosowana w wielu nowych rodzajach produktów, od zabawek erotycznych po bransoletki dotykowe. Informacje zwrotne od użytkowników, badania potrzeb rynku to tylko niektóre z głównych inspiracji KIIRO. Obecność na wielu targach branżowych, przeprowadzanie testów produktów, zanim zostaną wprowadzone i nieustanne poszukiwanie nowych, innowacyjnych sposobów prezentowania interaktywnej technologii również pomagają twórcom we wprowadzaniu nowości.
W 2018 roku KIIRO, zostało uznane za jeden z 10 najszybciej rozwijających się startupów TNW i Adyens w Holandii. Dyrektor generalny marki, Toon Timmermans, zdobył nagrodę Tech Leadership Award na XBIZ Executive Awards w 2017 roku. Oprócz tego firma zdobyła wiele nagród za produkty i technologię.
Jeśli żyjesz w związku na odległość, chcesz doświadczyć zupełnie nowej jakości masturbacji lub pragniesz urozmaicić swój seks z partnerem, zajrzyj koniecznie na SecretPlace.pl lub do salonów stacjonarnych Secret Place w Warszawie lub Poznaniu i odkryj zaawansowane technologicznie zabawki marki KIIRO.