Newsletter
Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco
Tematy związane z seksualnością mogą wciąż być tematami tabu, a produkty zaprojektowane w celu zaspokojenia tych potrzeb zawsze były uznawane za nieprzyzwoite i sprośne. Dlatego powstała TENGA!
Marka rewolucjonizuje przyjemność intymną, stawiając seksualność na pierwszym planie, aby każdy mógł się nią cieszyć.
Pomysł stworzenia TENGA narodził się około 20 lat temu, kiedy prezes firmy, Koichi Matsumoto, odwiedził sklep erotyczny w Japonii. W tamtych czasach nie było produktów dla mężczyzn, które nie byłyby „nieprzyzwoite”, czy „obsceniczne”, a te które były dostępne były w większości niskiej jakości. Produkty nie miały ani żadnego kodu kreskowego, nazwy firmy, strony internetowej, czy danych kontaktowych - wszystkiego, co mogłoby powodować odpowiedzialność producentów. Pełen przekonania, że seksualność i potrzeby seksualne są naturalne i powinny być cenione, założyciel TENGA zaczął tworzyć prototypy tego, co dziś znamy jako TENGA CUP - wszystko to finansowane z jego osobistych oszczędności. Zainwestowano kilka lat w rozwój produktów, aby 7 lipca 2005 r. wprowadzono na rynek 5 oryginalnych TENGA CUPs - Original Vacuum CUP, Soft Tube CUP, Rolling Head CUP, Double Hole CUP i Air Cushion CUP i od tamtej pory marka odnosi duży sukces.
Jednym z celów marki TENGA jest przełamanie tabu na temat zabawek erotycznych i przekształcenie ich w element stylu życia, który zaspokaja ludzkie potrzeby. Podejście firmy do tworzenia produktów skupia się na innowacyjnych funkcjach, takich jak łatwa lubrykacja i czyszczenie, nowe i modne wzornictwo oraz wysoka jakość. Produkty TENGA nie są przeznaczone do naśladowania ludzkich części ciała ani współżycia seksualnego z partnerami, co zdecydowanie wyróżnia artykuły spośród większości dostępnych obecnie na rynku. Jej celem jest zwiększenie przyjemności i miłości własnej dzięki modnym i praktycznym zabawkom.
Jajko TENGA EGG stało się wielkim hitem w krajach zachodnich, odkąd zostało wprowadzone na rynek. Niezrównana popularność sprowadza się do wielu czynników. Po pierwsze, super rozciągliwy materiał pasujący do użytkowników o dowolnym rozmiarze. Po drugie, jego przystępna cena pozwalająca użytkownikom wypróbować nowe doznania bez nadmiernych wydatków; ogromna korzyść dla tych, którzy nigdy wcześniej nie używali tego typu gadżetów. Wreszcie, sama różnorodność wzorów wewnętrznych i miękkości materiałów. Początkowo TENGA EGG obejmowały tylko 3 typy, ale teraz do wyboru jest ponad 20 różnych projektów wewnętrznych!
Kolejną innowacją jest fakt, że projekt inspirowany jest przedmiotami codziennego użytku, rzadko kojarzonymi z seksualnością. Ten projekt sprawia, że przedmiot jest mniej onieśmielający, odpowiedni dla początkujących, a także dla każdego, kto chce urozmaicić swoje życie seksualne. Pierwszy przełom nastąpił w roku 2005, kiedy TENGA sprzedała ponad 1 milion sztuk. W tym czasie przyzwoita zabawka erotyczna sprzedałaby się w ciągu swojego życia 50 000 sztuk. Po sukcesie na rodzimym rynku japońskim otrzymali wiele pytań dotyczących globalnej premiery, którą mogli rozpocząć w 2007 roku, zaczynając od Azji, a następnie rozprzestrzeniając się na USA i Europę w kolejnym roku.
Kolejnym kamieniem milowym, o którym warto wspomnieć, jest wprowadzenie w 2013 roku marki dla przyjemności kobiet - IROHA. Zainspirowane tradycyjnymi japońskimi przedmiotami i wzorami, produkty iroha są znane i lubiane. To połączenie stylowego japońskiego twistu z wysoką jakością.
Ostatnim osiągnięciem było otwarcie w 2019 roku pierwszych flagowych sklepów „TENGA STORE TOKYO” oraz „iroha STORE”. Oba sklepy znajdują się w słynnych domach towarowych w Tokio i Osace, największym i drugim co do wielkości mieście Japonii. Wszystkie prace badawczo-rozwojowe są wykonywane na miejscu, w Tokio. Produkcja jest podzielona na kilka fabryk w różnych krajach, w tym w Japonii, Chinach i Wietnamie. Chociaż większość produktów elektronicznych produkowana jest w Chinach, produkty nieelektroniczne, takie jak masturbatory / strokery, są wytwarzane w Japonii lub Wietnamie.
Marka otrzymała wiele wyróżnień, m.in.: wygrała nagrodę „SABRE Awards North America” za kampanię PR 2018 „The Feel More Man”. Nagrody w kategoriach: „Branding, Reputacja, Zaangażowanie - najlepszy marketing dla mężczyzn”, „Wgląd i innowacje - najbardziej przekonująca treść”, „Certificate of Excellence - Najlepszy Research PR” i „Certificate of Excellence – Najbardziej Przekonujący Content". Tenga została również nominowana do nagrody „PR Week Global Awards" w kategoriach „Najlepszy Kontent Globalny” oraz „PR Report Awards 2018” w kategorii „Najlepsza Komunikacja Międzynarodowa ”. W tym roku marka otrzymała nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2020” za produkty: FLIP ORB BLUE RUSH i ORANGE CRASH oraz iroha temari.
Wejdź na SecretPlace.pl lub odwiedź nasze salony stacjonarne i odkryj niesamowitą ofertę Tenga oraz IROHA.
Jaja na twardo, na miękko, faszerowane, po wiedeńsku, w koszulce… a może sadzone? Potraw na bazie jaj jest całe mnóstwo, tak samo jak i sposobów na ich...
Dalekie podróże coraz częściej leżą w zasięgu naszej ręki. Podróżujemy z różnych względów, ekonomicznych, biznesowych bądź czysto relaksacyjnych. Za sprawą nowoczesnych technologii zmienia się także podejście do zawierania nowych...
Tego różowego, wibrującego jajeczka Lush od Lovense nie trzeba zbyt długo przedstawiać. Ten kultowy gadżet znany jest między innymi dzięki cam girls. Dziewczyny dają możliwość przejęcia...